Let a první dny

Jenom pro začátek, nevěděla jsem, jak to mám psát. Jestli, když napíšu, že je něco fakt špatný, tak se nezačnete bát, že jsem nešťastná, nebo když napíšu, jak jsou moje rodina a kamarádi super, si nebudete myslet, že vás mám méně ráda. Tohle je teď můj nový život a samozřejmě není jednoduchý, ale ani není horší (a doufám nebude) než ten v Česku.

Dva dny před odletem už jsem začala být nervózní. Špatně se mi jedlo a chodila jsem hodně na záchod, ale to je asi normální. V pátek jsem vstala v 4:30 a už jsem byla vážně hodně nervozní. Naštěstí šlo všechno hladce. Dojeli jsme na letiště, rozloučili se a já prošla první kontrolou (jenom tou, kam dáte pas a vyfotí vás to). Našla jsem si svůj gate a odbavila příruční zavazadlo. Musela jsem asi hodinu a půl čekat, ale nebylo to vůbec hrozný. V letadle jsem seděla vedle milé paní s chlapečkem a hodně jsme si povídali, takže mi těch deset hodin i docela uteklo.

Tohle je jídlo, které jsme dostali. To první bylo docela dobrý, jenom ta kaše s fazolkami mi nechutnala. Zmrzlina byla super a ta Cola je normální, jenom mi přišlo hustý, že je tam napsáno Coke (věděla jsem, že to v USA tak je, ale stejně). Jediný, co mi fakt vadilo, byly turbulence a přistávání. To jsem byla fakt nervozní.

Když jsem vystoupila ve Philladelphii, musela jsem nejdřív na imigrační kontrolu a ta byla nakonec docela v pohodě, protože úředník, u kterého jsem byla, viděl, jak jsem nervózní, takže se ani na nic moc neptal. Znovu jsem odbavila kufr a šla do haly, kde se jí. Měla jsem přes čtyři hodiny času, takže jsem zavolala domů a kamarádce. Potom jsem se dívala na Friends a šla zase ke gateu. Už jsem byla šíleně unavená a v letadle byla tma, tak jsem skoro celou cestu spala.

V Orlandu jsem vystoupila a jela metrem pro kufry. Nějak (netuším jak) jsem se minula se svou rodinou a všemi, kdo na mě čekali, takže když jsem už měla kufr, musela jsem jim napsat, kde jsem a přijeli za mnou. Navíc prezidentku našeho klubu zdržela nehoda vlaku a auta, takže tam přijela až po mně, i když moje letadlo mělo dvě hodiny spouštění. Nakonec jsme se ale všichni setkali a mohli jsme jet domů, kde jsem konečně mohla jít spát.

První den ráno jsme s rodinou prošli otázky první noci a jeli jsme na oběd (i moje devítiletá ségra toho sní třikrát víc než já). Vrátili jsme se domů, chvíli jsem si jen povídala s mladšími sourozenci (mám dva mladší a jednoho staršího) a potom jsme šli všichni do bazénu. Nejdřív jsme měli válku s balonků napuštěnými vodou. To byla fakt sranda. A potom jsme hráli na třetího (v pěti lidech). Večer jsme se koukali na Descendants 1, protože vyšla trojka. Je to super film! Můj osobně nejoblíbenější díl je dvojka. Tak se koukněte, jestli máte čas.

V neděli jsme jeli na oběd a potom do kina (důvod, proč začínám obědem je, že jenom já a mamka vstáváme na snídani). A potom jsme jeli do kina na Top Gun, protože je to oblíbený film mého staršího bráchy a vrátili ho do kina. Ty sedačky se daly rozložit na ležení, takže to bylo fakt super!!! Potom k nám přijel kamarád mého mladšího bráchy a holka staršího. Byli jsme v bazénu a hráli super hru, která byla docela podobná slepé bábě a potom jsme hráli tu hru, kde každý říká slovo a skládá se věta. Večer jsem byla zase se ségrou (vlastně skoro nikdy nejsem sama).

No, a včera jsme jeli nakupovat školní uniformy, to bylo docela těžký, protože mladší sourozenci pořád někam běhali, ale přežili jsme, šli na oběd a vrátili se domů. Konečně jsme se koukni na Descendance 3 a šli spát. No a teď je úterý ráno, píšu blog a sleduju Dance Moms.

Co se týče emocí, tak hlavně v neděli jsem byla hodně smutná a prakticky celý den se mi hrozně stýskalo. Asi mi tak nějak došlo, že nikoho neuvidím tak dlouho. Teď už je to docela v pohodě.

Publikoval ahojky

ahojky, jsem teď na Floridě a nechci Vám pořád psát, tak si to tady všichni přečtěte, prosím